woensdag 2 januari 2008

Gelukkig nieuwjaar met U.L.T.I.M.A.T.E. KENPO



Via deze weg willen wij van U.L.T.I.M.A.T.E. KENPO iedereen een bijzonder gelukkig nieuwjaar wensen met hopelijk een hoop Kenpo!

Dit jaar starten we met meer Kenpo 5.0 en zullen de trainingen een gebalanceerde combinatie zijn van Boksen, grondvechten en natuurlijk Kenpo!!!!!

Er staan een aantal interessante projecten op tafel, waaronder natuurlijk het spectaculaire seminar van Jeff Speakman in Maart. Zorg ervoor dat je 23 maart alvast in je agenda noteerd, want, dit mag je natuurlijk niet missen.

Vanaf vandaag zijn we weer helemaal ready to go!
Vanavond starten we de eerste training van 2008 en voor de rest kunnen jullie weer terecht op maandag, woensdag en vrijdagavond voor de nodige portie Kenpo!!! Kijk op onze officiele website, http://www.jeffspeakman.nl/ voor de juiste tijden en locatie.

Tot gauw,


het U.L.T.I.M.A.T.E. KENPO Team!


2 opmerkingen:

kris De Bakker zei

Ook alvast voor julie daar een happy 2008 en vele geode tyrainingen op de mat .
Maar graag had ik de nodige informatie gekregen waar ik mij kan inschrijven voor de stage op 23 maart 2008 met Jeff Speakman . Ik hoop nog een paar andere jongens hier ook te kunnen overtuigen om mee af te komen ...

grtz kris

www.kdb-fullkenpo.skynetblogs.be

Jeff Speakman's Kenpo 5.0 zei

He Kris,
zodra de definitieve gegevens er zijn, zal ik je meteen op de hoogte stellen.

met vriendelijke groeten,

Richard Baarspul